Veidojiet savu zīmolu no iekšpuses uz āru
Ziņojumā apgalvots, ka darba devējiem ir svarīgi noteikt savu zīmolu - imidžu un vērtības - , kā lielajos, tā mazajos un vidējos uzņēmumos. "Darbinieku nozīme uzņēmumā nekad nav bijusi tik nozīmīga", jo tirgus ir kļuvis prasīgāks. Personāla atlases kompānija ENJOY Recruitment Latvia arī ir uzsākusi ikmēneša ziņojumu izsūtīšanu saviem klientiem „Gudra Cilvēkresursu Vadība jau Šodien”, kurā tiek runāts par jaunu cilvēkresursu stratēģijas uzdevumu: Cilvēki organizācijas centrā kā izšķirošais kopīgā mērķa faktors. Apsekojumā konstatēts, ka darbinieki visticamāk paliek organizācijā, jo tai ir "spēcīga reputācija un darba devēju zīmols", viens no diviem respondentiem raksturo darba devēju reputāciju un zīmolu kā "vienīgo vissvarīgāko noteikumu nākamā darba devēja un tiešā vadītāja izvēlē, meklējot darbu 2010.gadā". Pēdējo 12 mēnešu laikā, darba devēja zīmoli "ir uzņēmuši apgriezienus". „Tas pamatojams ar slikto finansiālo sniegumu, darbinieku masveida atlaišanu un augsta līmeņa pārstrukturēšanu, " teikts ziņojumā. Daudzi darba devēji bija "spiesti būt reaktīvi", un to zīmoli ir cietuši. "Šī situācija nav palikusi neievērota no esošajiem un potenciālajiem darbiniekiem," tā brīdināts ziņojumā. Pašreizējie darbinieki jūt vajadzību pēc atzīšanas "ka ir novērtēti, ka viņu ieguldītā vērtība un paveiktais darbs piešķir nozīmi uzņēmumam un darba dzīvei kopumā", un potenciālajiem darba ņēmējiem ir nepieciešams " lai tie uzreiz varētu apzināties, un aktīvi apsvērt darbinieku priekšlikumus tos vēršot uz piedāvājumiem”. Biznesa konsultāciju un risinājumu aģentūras Randstad mārketinga un komunikāciju vadītāja Luisa Vilsone (Louisa Wilson) apgalvo, ka „zīmoli ir jābūvē no organizācijas uz āru”. Efektīva darba devēja zīmolu veido " īpašības un vērtības, kas uzrunā potenciālo darba meklētāju strādāt organizācijā, nodrošinot šo vērtību izplatību visā organizācijā. Uzņēmuma vērtības var izmantot kā savas tirdzniecības markas un atšķirīgās pieejas punktus uzņēmējdarbībai," viņa saka. "Ja faktiskā darbinieka pieredze darba vietā spēlēs līdzi ar uzņēmuma vērtībām un plānoto darba devēja zīmolu, darbinieki kļūs motivētāki, ražīgāki un vairāk lojāli darba devējam. Tādā gadījumā „mutiskais vārds” (Word of mouth) kļūs par vienu no nozīmīgākajiem spēcīgu talantu piesaistes instrumentiem. " Vilsone saka, ka par to vistiešākajā mērā jāuzņemas atbildība augstākajai vadībai. „Tas ir atkarīgs no tā, vai darba devējs spēs aizsniegt savus darbiniekus un atkārtoti pastiprināt savu redzējumu par sabiedrību, veicinot un pamatojot apņemšanos skaidri definēt vērtību kopas.” Šīs vērtības jāpastiprina ar "darbinieku saglabāšanas un piesaistīšanas stratēģijām, darbinieku iniciatīvu attīstību un garantijām".Tulkots no Andy Partridge
Katru gadu Austrālijas konsultāciju uzņēmuma Randstad Pasaules Darba ziņojumā tiek apkopoti vairāk kā 2300 nodarbināto viedokļi par darba vidi un tās ietekmējošajiem faktoriem. Secinājumos tika pierādīta cieša saikne starp izglītību un prasmju attīstību, un darbinieka nākotnes karjeras ceļu un motivācijas pieaugumu.