Jums visapkārt ir vidusmēra cilvēki, kuri jūs mudina līdzināties viņiem. Viņi aicina noticēt, ka visi pārējie cilvēki ir tādi kā viņi - nevis kā jūs.
Taču "vidusmēra cilvēka mārketinga kampaņā" noklusē to, ka tad jums būs jāupurē savi mērķi, sava individualitāte un unikālās idejas un ka jūsu dzīvi turpmāk noteiks nevis jūsu, bet gan visas grupas vēlmes.
Psihologi ir ievērojuši, ka slikti ieradumi var izplatīties birojā kā lipīga slimība. Darbinieki tiecas atspoguļot cits cita uzvedību, un tādi faktori kā zema morāle, slikti, neefektīvi darba ieradumi un darba devēja apzagšana arvien pieaug - lielā mērā kolēģu negatīvās uzvedības iespaidā.
Greene, 1999
Psihologi ir ievērojuši, ka slikti ieradumi var izplatīties birojā kā lipīga slimība. Darbinieki tiecas atspoguļot cits cita uzvedību, un tādi faktori kā zema morāle, slikti, neefektīvi darba ieradumi un darba devēja apzagšana arvien pieaug - lielā mērā kolēģu negatīvās uzvedības iespaidā.