Blogs

4 padomi, kā iekārtot darba vidi, lai uzlabotu darbinieku produktivitāti

Ja vēl tikai plāno iekārtot savu ofisu vai varbūt padomā ir atsvaidzināt tā interjeru, piedāvājam dažus padomus, ko īstenojot palīdzēsi uzlabot darbinieku produktivitāti un mazināt stresu:

1. Izvēlies gaišas krāsas
Tās ne tikai vizuāli paplašinās telpu, bet arī uzlabos darbinieku garastāvokli. Tumšas krāsas tieši pretēji – veicinās nogurumu un

2. Izmanto funkcionālas mēbeles
Mūsdienās, kad piedāvājums ir tik plašs, neizvēlies klasiska stila ofisa mēbeles, ko vari redzēt katrā otrajā ofisā, tā vietā izvēlies pārdomātas funkcionalitātes krēslus un galdus. Tie lieliski iederēsies interjerā, turklāt sniegs komfortu un labsajūtu ikvienam darbiniekam.

3. Iekļauj dabīgus izejmateriālus
Vairākos pētījumos noskaidrots, ka dabīgu materiālu izmantošana interjera priekšmetu izvēlē, spēj uzlabot cilvēku pašsajūtu un garastāvokli. Neaizmirsti arī par istabas augiem – tie lieliski atdzīvinās ikvienu interjeru!

4. Personīgās lietas
Atļauj darbiniekiem iekārtot savu darba galdu, piešķirot tam individualitāti, piemēram, ar personalizētu kafijas krūzīti vai datora peles paliktni. Tas ļaus darbiniekiem justies daudz brīvāk un nepiespiestāk.

Avots: theundercoverrecruiter.com

<  Atpakaļ

Uzzini pirmais

Piesakieties jaunumu saņemšanai e-pastā:

www.enjoyrecruitment.lv izmanto sīkdatnes (cookies), kas saglabā informāciju par Tavu mājaslapas apmeklējumu. Dati ir anonīmi, tie palīdz mums uzlabot mājaslapas un sniegto pakalpojumu kvalitāti. Sīkāk par Sīkdatnēm un Privātuma Politiku