Elita Dreimane, Valsts kancelejas direktore:
- Aizsākot laba servisa kustību valsts pārvaldē, tiek iedibināta Klientu apkalpošanas goda balva. Katru gadu to pasniegs trīs visatzinīgāk novērtētajiem valsts pārvaldes darbiniekiem, tādejādi veicinot dalīšanos un apmaiņu ar klientu apkalpošanas labo praksi tieši valsts pārvaldē. Mērķis ir individuālā līmenī izcelt labākos no labākajiem, lai viņu darbs un attieksme iedvesmotu citus valsts pārvaldē strādājošos. Tikai no klientu atsauksmēm un vērtējuma varam uzlabot valsts pārvaldes iestāžu darbu, attīstīt klientorientētu kultūru un nostiprināt pozitīvas vērtības. Aicinu iesaistīties un novērtēt labākos valsts pārvaldes darbiniekus!
Vairāk par šo uzzini šeit.
Piesakies jaunumiem e-pastā!