25. maijs, 2015
Vai cilvēki, kas strādā pusslodzes darbu, ir laimīgi? Britu nedēļas laikraksts “The Economist” apgalvo, ka pusslodzes darbs tiešām garantē lielāku laimes sajūtu. Kā piemēru viņi min Holandi, kura tiek uzskatīta par vienu no valstīm, kur dzīvo vieni no vislaimīgākajiem cilvēkiem. Turklāt viens no šīs laimes iemesliem esot tas, ka šajā valstī darbam netiek veltītas tik daudzas stundas kā citās valstīs.
Lasīt rakstu
23. maijs, 2015
Ja padotie ienīst vai nevar izturēt savu priekšnieku, tam parasti ir iemesls. Patiesībā tas varētu būt viens no 10 iemesliem, kurus uzskaita cilvēkresursu speciāliste Natālija Pjemontēze. Viņa aicina priekšniekus ieskatīties šajos desmit situāciju aprakstos un godīgi sevi atbildēt, vai kāds no tiem neatbilst reālajai situācijai. Ja jā, tad nav izslēgts, ka padotie priekšnieku tiešām ienīst!
Lasīt rakstu
05. maijs, 2015
Vai darbiniekus uztrauc uzņēmuma problēmas? Vai viņi tās izjūt uz savas ādas? Protams, jā. Uzņēmums, kas ir bankrota priekšā nevar neredzēt uztraukumu savu padoto acīs, kuri riskē zaudēt darbu. Tas ir galējs piemērs, bet arī pārējās ar finansēm saistītās un citās konflikta un attiecību problēmu situācijās uzņēmuma klimats netieši ietekmē darbiniekus. Un ietekme var būt divējāda - darbinieki vai nu jūt motivāciju un pozitīvu enerģiju situāciju mainīt uz labo pusi, vai arī rodas iekšējas bailes, kas bloķē domāšanu un rīcību.
Lasīt rakstu
23. aprīlis, 2015
Arvien vairāk darbinieku izvēlas pusdienu pauzes laikā palikt darba vietā un notiesāt līdzi paņemtās pusdienas. No vienas puses, tas ir izdevīgāk, nekā katru dienu izdot naudu ēdnīcā vai kafejnīcā, no otras puses, tā ir lieliska iespēja, lai socializētos ar kolēģiem. Kopīga ēšana ir patīkamāka nekā ēšana vientnē. Tomēr kolēģi nav draugi, darba vieta nav mūsu personīgā virtuve vai viesistaba, tāpēc, izvēloties pusdienot darba vietā, būtu jāievēro vairākas pieklājības un uzvedības normas.
Lasīt rakstu
16. aprīlis, 2015
No 7 līdz 8.maijam Latvijas jaunie uzņēmēji tiek aicināti uz pasākumu, kurā dažādu ekspertu pavadībā būs iespēja iegūt svarīgu informāciju par pirmajiem soļiem ceļā uz preču un pakalpojumu eksportu - preču marķēšanu realizācijai ES tirgū, muitas tarifu piemērošanu eksportam uz ārvalstīm, preču zīmes reģistrēšanu, kā arī starptautiskās biznesa komunikācijas jautājumiem, sociālo mediju izmantošanu eksporta veicināšanai.
Lasīt rakstu