17. novembris, 2015
Pastāv uzskats, ka veiksmīgākie cilvēki vairāk klausās nevis runā. Klausoties citos var vairāk uzzināt, iemācīties, kā arī ir laiks, lai rastos ģeniālas idejas!
Pētījumā atklāts, ka 40% no mūsu dzīves mēs pavadām klausoties citos, tomēr, kamēr citām komunikācijas prasmēm mēs veltām vairāk laika, kā arī mācāmies tās apgūt, būtu nepieciešams veltīt laiku, lai izkoptu klausīšanās mākslu.
Lasīt rakstu
13. novembris, 2015
Bieži vien ir situācijas, kurās priekšnieks saka vienu, bet darbinieks dzird pavisam citu. Tāpēc vadītājiem vajadzētu vairāk apdomāt, ko un kā teikt, lai nerastos dažādi pārpratumi!
Piecas lietas, ko darbinieki dzird un ko vadītājiem vajadzētu teikt tā vietā:
Lasīt rakstu
02. novembris, 2015
Pētījums, kas veikts Anglijā vēsta, ka cilvēki vissliktāk jūtas pirmdienās plkst. 11.17 no rīta. Tad jaune velti ir teiciens - pirmdienas nav manas mīļākās dienas! Tas nozīmē, ka Tu neesi viens - daudzi
pirmdienās jūtās ne tik pozitīvi, cik forši pavadītajās brīvdienās vai citās nedēļas dienās.
Lasīt rakstu
31. oktobris, 2015
Četrgadīgie bērni uzdod aptuveni 300 jautājumus dienas laikā, taču jautājumu skaits, sasniedzot pusaudžu gadus, ir tuvu nullei. Savukārt 60% strādājošo atzīst, ka darbā viņi sastopas ar dažādām barjerām, kad viņi ir ziņkārīgi.
Lasīt rakstu
01. oktobris, 2015
Arvien biežāk uzņēmumi nav ieinteresēti algot tādus darbiniekus, kuri uztraucas vai domā tikai par savu nodaļu, savu darbu, savu komandu.. Jo lielāks uzņēmums, jo svarīgāk ir, lai katrs darbinieks, lai arī kādu pienākumu viņš pildītu, interesētos, uztraukos par šo uzņēmumu, arī sektoru kopumā!
Lasīt rakstu