Spilgas krāsas, izteikti raksti ir oriģināli un moderni, bet, kā zināms, nav ieteicami darba intervijai, jo novērš uzmanību no galvenā. Protams, ka ir svarīgi atšķirties no citiem, kļūt pamanāmam, bet darba intervijā atšķirības zīme nav krāsas, bet gan prasmes un personība.
Kuras krāsas tad būtu vēlams izvēlēties darba intervijas dienai?
Zilā krāsa: Jebkuri toņi, sākot no tumšā līdz gaišzilam ir laba izvēle darba intervijai. Zilā krāsa norāda uz mieru, tā rada stabilitātes, uzticamības un pārliecības efektu.
Pelēkā krāsa: Tā ir vēl viena plaši izmantota krāsa, kas veicina mieru, kā arī novērš izklaidību sarunas laikā.
Melnā krāsa: Daudzi izvēlas apģērbt melnas krāsas bikses, jo šī krāsa zināmā mērā norāda uz autoritāti. Tomēr svarīgi, lai melnā nebūtu vienīgā krāsa darba intervijas laikā. Tādā gadījumā kandidāts šķitīs pārāk stingrs un nelokāms. Melno krāsu var izmantot, lai izceltu kādu detaļu.
Sarkanā krāsa: Sarkanā ir ļoti enerģētiska krāsa, tāpēc labāk to lietot kā aksesuāru vai izcēlot kādu detaļu, jo kopumā sarkanais norāda uz kaislību, mīlestību, intensitāti, dažreiz pat provokāciju un pavedināšanu. Tāpēc nekādā gadījumā to nevajadzētu izvēlēties kā pamatkrāsu darba intervijas laikā.
Baltā krāsa: Baltas krāsas krekls vai blūze ir pat ieteicami, jo norāda uz godīgumu, eleganci un izsmalcinātību.
Bēša krāsa: Arī šī krāsa ir viena no labākajām darba intervijā. Protams, kombinācijā ar citām.
Ja iespējams, jāizvairās no zīmējumiem un ornamentiem, izdrukām. Protams, tos var arī izmantot, ja tie ir nelieli, bet tas jādara ļoti pārdomāti, lai tie norādītu uz prieku un vieglumu. Neprasmīgi un nevietā izmnatoti, tie radīs pretēju efektu. Sievietēm ir ieteicams arī izmantot nelielus auskarus vai kakla ķēdīti, jo tādas detaļas norāda uz rūpēm par savu izskatu katrā dzīves situācijā.
Drošībai pirms došanās uz darba interviju, var ieskatīties veikalu skatlogos un interneta resursos, pavērojot, ko tie piedāvā kā apģērbu tādiem dzīves brīžiem. Savukārt, ja interivja ir izdevusies, tad pirmajās dienās var pavērot pārējos darbiniekus, lai iekļautos konkrētās darba vietas ģērbšanās principos. Tas gan nenozīmē pilnībā atteikties no savas personības, tomēr tai pat laikā atceroties, ka padotajiem vienmēr ir jādomā par uzņēmuma nevis savas pesonības tēla veidošanu.
Piesakies jaunumiem e-pastā!