“Twesume” var būt kodolīga informācija par savām spējām, bet var būt arī kaut kas nedaudz banāls, tomēr vienmēr iedarbīgs, kā, piemēram, jautājums: “Vai vēlies ieskatīties manā CV?”, kuram seko links uz weblapu, kurā ir CV.
Ja ņemam vērā, ka bieži iekļaut CV divās lappusēs ir sarežģīti, tad pirmajā acu mirklī šķiet pilnīgi neiespējami to “iespiest” 140 zīmēs, patiesībā 132 zīmēs, ja ņem vērā, ka astoņas aizņem pasaules mēroga trends #twesume, kas tiek iekļauts tvītā.
Lūk, daži twesume piemēri: CertifiedMeetingProfessional (CMP) 20 yrs exp/ PR & MKTG Specialist / miracle worker / social media gal #twesume; Tech-adept media professional eager to sharpen skills on stories related to tech, science and higher ed. #twesume; social media strategist – content creator – audio & video broadcast, production & editing – #twesume.
Papildu informācijai par to, kā izveidot twesume, un idejas tā lietošanai: www.twesume.com
Piesakies jaunumiem e-pastā!