Blogs

4 komunikācijas prasmes, ko iekļaut savā CV

22. oktobris, 2015

Komunikācija ir neatņemama katra darba sastāvdaļa, tāpēc tā ir ļoti svarīga! Lūk, ko uzņēmuma pārstāvji dienu no dienas lasa potenciālo darbinieku CV – ļoti labas komunikācijas prasmes, taču, ko tas īsti nozīmē? Tāpēc sava CV labāk izdalīt vismaz šīs četras komunikācijas prasmes, kas sniegs lielāku iespēju, ka tiksi uzaicināts uz pārrunām.

Lasīt rakstu

9 lietas, ko dara veiksmīgi cilvēki, kad vēl nav uzsākuši jauno darbu!

13. oktobris, 2015

Ja atrodies darba meklējumos vai gaidi brīdi, kad uzsāksi darbu, tad šīs ir tās lietas, ar kurām nodarbojas uz veiksmi orientēti cilvēki!
Karjeras eksperti uzsver, ka starp darbiem Tev vajadzētu vismaz vienu nedēļu (ideāli – divas), lai atpūtinātu ķermeni un garu. Ja drīzumā uzsāc jaunu darbu, tad šīs būtu tās lietas, kuras jāpaveic, lai virzītos uz panākumiem:

Lasīt rakstu

Strādāt ceļojot vai ceļot strādājot?

12. oktobris, 2015

Vasara ir labākais laiks, lai brīvdienās iepazītu vēl nezināmas valstis un vietas. Kad jāsāk domāt par atgriešanos birojā, bet jo īpaši, kad sākas pirmie aukstumi, daži sāk sapņot – kā būtu, ja… Ja nevajadzētu atkal strādāt, ja varētu vienmēr ceļot, ja man būtu daudz naudas…. Ja varētu stādāt un ceļot vienlaicīgi. Vai tas maz iespējams? Protams, tik daudzi cilvēki ceļo darba dēļ! Un tie nav tikai darba komandējumi uz Briseli, kas liek mainīt ierasto vidi.

Lasīt rakstu

5 ieradumi darbā, ko ieteicams pārtraukt jau šodien!

07. oktobris, 2015

Savās darba vietās mēs pavadām daudz laika, tāpēc svarīgi apzināties, ko darīt vai labāk nedarīt! Dažādi ieradumi, komunicēšanas veids un citas aktivitātes var negatīvi ietekmēt produktivitāti un kopējo atmosfēru Tavā birojā. Šī iemesla dēļ iesakām pārtraukt šos 5 ieradumus jau šodien:

Lasīt rakstu

8 padomi, lai izdzīvotu atvērtā tipa birojā!

29. septembris, 2015

Paradoksāli, taču atvērtā tipa biroji var negatīvi ietekmēt Tavu produktivitāti.
Frāze „manas durvis vienmēr ir vaļā” lēnām izmirst birojos, jo arvien mazāk darbiniekiem ir īsts kabinets ar durvīm!
Lai gan atvērtā tipa birojiem ir dažādas pozitīvas īpašības, tomēr ir arī negatīvās! Visvairāk šāda tipa birojos cieš cilvēki, kuri nav pieraduši pie šādiem plāniem, jo viņi ir „uzauguši” privāto kabinetu ērā.
Tomēr, ir daži padomi, kurus, pielietojot ikdienā, dzīve atvērta tipa birojā kļūs vieglāka!

Lasīt rakstu

Uzzini pirmais

Piesakieties jaunumu saņemšanai e-pastā:

www.enjoyrecruitment.lv izmanto sīkdatnes (cookies), kas saglabā informāciju par Tavu mājaslapas apmeklējumu. Dati ir anonīmi, tie palīdz mums uzlabot mājaslapas un sniegto pakalpojumu kvalitāti. Sīkāk par Sīkdatnēm un Privātuma Politiku