Blogs

Īsas pauzes spēj paaugstināt darbinieku produktivitāti un samazināt stresu

Ir veikts pētījums, kurā secināts, ka īsas pauzes, kurās darbinieki apmainās ar teksta ziņojumiem vai aplūko savus sociālo tīklu kontus, spēj samazināt stresu un palielināt darba produktivitāti.

Kāpēc tas ir iespējams? Veiktajā pētījumā tika noskaidrots, ka darbinieki, kuri mēdz veltīt nelielas atpūtas pauzes un doties aprunāties ar kolēģiem, nosūtīt draugiem kādu ziņu vai aplūkotu savus sociālo tīklu kontus, atgriežas pie saviem tiešajiem darba pienākumiem daudz pozitīvāki. Turklāt šādas aktivitātes samērīgā daudzumā spēj samazināt darbā uzkrājušos stresu.

  • Cik nopietns rādītājs darbā ir stress? Lūk, daži fakti, kas liek arvien vairāk uzsvērt atpūtas brīžu nozīmīgumu:
    4 no 5 darbiniekiem izjūt stresu darba laikā;
    2 no 5 darbiniekiem atzīst, ka viņi darbā izjūt milzīgu stresu;
    1 no 4 darbiniekiem atzīst, ka darbs ir stresa cēlonis Nr.1 viņa dzīvē.
     
    Lai neradītu nopietnas veselības problēmas, ko var izraisīt stress, iesakām pārdomāt darba un atpūtas paužu proporcijas.
    Brīžos, kad jūties noguris vai Tevi ir pārņēmis stress, dodies kopā ar kolēģi iemalkot glāzi ūdens, kas uzlabos smadzeņu darbību, savukārt sarunas palīdzēs atraisīties un nedaudz atpūsties no radītā stresa.

Avoti: digitaljournal.com un theundercoverrecruiter.com

<  Atpakaļ

Uzzini pirmais

Piesakieties jaunumu saņemšanai e-pastā:

www.enjoyrecruitment.lv izmanto sīkdatnes (cookies), kas saglabā informāciju par Tavu mājaslapas apmeklējumu. Dati ir anonīmi, tie palīdz mums uzlabot mājaslapas un sniegto pakalpojumu kvalitāti. Sīkāk par Sīkdatnēm un Privātuma Politiku