Tirdzniecības misija nozīmē izbraucienu, kura laikā notiek biznesa forumi, semināri, uzņēmēju apaļā galda tikšanās, kontaktbiržas, izstāžu apmeklējumi, individuālas tikšanās ar potenciālajiem sadarbības partneriem, kā arī neformāli pasākumi. Ja ir ienterese, aģentūra palīdz organziēt individuālas tikšanās ar potenciālajiem partneriem.
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras speciālsti uzskata, ka šāda misija ir ieguvums uzņēmejam, jo viņš var nodibināt kontaktus ar potenciālajiem sadarbības partneriem, iegūt papildus informāciju par tirgu, cenu politiku un uzņēmējdarbības vidi, kā arī gūt atpazīstamību un publicitāti interesējošās nozares speciālistu vidū, iespēju apmeklēt sadarbības veicināšanas pasākumus un gūt priekšstatu par savas produkcijas konkurētspēju jaunajā tirgū.
Dodoties tirdzniecības misijā, uzņēmējiem jārēķinās ar to, ka būs nepieciešams iemaksāt dalības maksu, būs jāsedz transporta un uzturēšanās izmaksas, reprezentācijas izdevumi un vietējā transporta izdevumi. Tomēr komersanti var atgūt savu darbinieku izdevumus 70% apmērā, ja iesniedz projektu aģentūras administrētajā Eiropas Savienības fondu programmā "Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings", kurā projektu pieteiksāna turpināsies līdz šī gada 30.oktobrim.
Aģentūra ir arī publicējusi tuvāko šā gada tirdzniecības misiju galamērķus, kas ir ne tikai Eiropas Savienības valstu, bet arī citu kontinentu lielākās pilsētas, piemēram, Milāna, Tampere, Stokholma, Šanhaja u.c.
Papildu informācija: www.liaa.gov.lv
Piesakies jaunumiem e-pastā!