Google tā nenotiek!
Pēc tam, kad intervija tiek pabeigta ar rokasspiedienu, intervētājam jeb vienam no Google darbiniekiem ir jāuzraksta eseja, kas sastāv līdz no 1000 līdz 1500 vārdiem, par katru kandidātu. Un viss. Jo labāk kandidāts intervijas laikā demonstrē, ka viņš izprot kādu piedāvāto problēmu, kā arī sniedz dažādus risinājumus un pamatojumus tiem, jo labāku eseju intervētājs var uzrakstīt.
Tāpēc svarīgi šādās intervijās domāt skaļi (ja kaut kas jārisina utt.), jo tad iespējams parādīt savu domu gājienu, kā arī (šajā gadījumā) sniegt vairāk lietu, par ko rakstīt minētajā esejā.
Google intervētājiem neinteresē “perfektas” (no galvas iemācītas) atbildes, bet gan Tavas kļūdas, risinājumi tām, kā arī alternatīvu risinājumu apspriešana.
Iespējams, ka citiem uzņēmumiem ir laiks aizdomāties un pārdomāt savas intervijas!
Avots: http://uk.businessinsider.com/advice-for-job-interviews-at-google-2015-7