08. marts, 2016
Lai kādi būtu mūsu uzskati par pozitīvo domāšanu, tomēr cilvēki, kas tai pievēršas, ir optimistiskāki un laimīgāki par citiem. Turklāt pozitīva domāšana noder arī darba vidē, lai veicinātu sava darba produktivitāti, attīstītu veiksmīgu karjeru un veidotu attiecības ar darba kolēģiem un klientiem. Bet ko gan nozīmē pozitīvā domāšana, ja to skatām darba kontekstā? Kas būtu jādara, lai to iemantotu?
Lasīt rakstu
26. februāris, 2016
Labam uzņēmuma vai uzņēmuma nodaļas vadītājam ir liela ietekme uz padotajiem un līdzstrādniekiem. Tāpēc viņa izteiktajiem vārdiem tiek piedēvēts lielāks spēks, nekā to vadītājs var iedomāties, īpaši, ja viņš pasaka kaut ko negatīvu. Nevietā un negatīvi izteiktajiem vārdiem tāpēc ir liela nozīme.
Lasīt rakstu
21. februāris, 2016
Ir skaidrs, ka, dodoties uz darba interviju, savs apgērbs ir rūpīgi jāpārdomā. Varētu šķist, ka apģērbs nav galvenais. Svarīgākās taču ir prasmes! Un tomēr praksē jau sen zinām, ka ārējam izskatam ir būtiska loma, īpaši, ja ņemam vērā, ka 85% komunikācijas nenotiek verbāli. Un šo neverbālo informāciju nodod arī apģērba krāsas.
Lasīt rakstu
13. februāris, 2016
Nepieklājīga uzvedība nodara lielu kaitējumu ne tikai Tev, bet arī ietekmē darbu un atmosfēru darbā. Lai arī visi esam audzināti "pareizi", tomēr nepieklājība ir augoša problēma darba vidē.
Lasīt rakstu
12. februāris, 2016
Līderība ir kas vairāk kā tituls, kā arī būt atbildīgam par komandu. Lai arī līderim ir nepieciešamā autoritāte, lai varētu cilvēkiem teikt, ko un kad darīt, ko ne, ja Tu neesi labs līderis, tad Tev un Tavai komandai nebūs iespējams sasniegt nospraustos mērķus.
Lasīt rakstu