Interesenti aicināti pieteikt savuv dalību līdz 13.aprīlim. Īpaši aicināti pieteikties topošie un esošie modes dizaineri, zīmolu īpašnieki, Latvijas tekstila nozares uzņēmēji, kuri jau ir uzsākuši savu biznesu, un tie, kuri gatavojas tādu uzsākt.
Semināra mērķis ir veicināt Latvijas modes dizaineru un tekstila nozares uzņēmumu eksportspēju, konkurētspēju un attīstību atbilstoši tendencēm pasaulē, piedāvājot informējošu un izglītojošu semināru, kas balstās uz ārzemju ekspertu pieredzi. Tāpēc seminārā tiks apskatītas tādas tēmas: Kādas ir 2016. gada pavasara / vasaras sezonas modes tendences; kas ietekmēs 2016./ 2017. gada rudens / ziemas modes tendences; kā rodas modes tendences un kā tās prognozēt; kā veido modes biznesu pasaulē; kā pielāgoties mūsdienu mainīgā tirgus prasībām; kādam ir jābūt dizainera produktam, lai iepircējs gribētu to iekļaut sava piedāvājuma sastāvā; kādu lomu spēlē modes ilustrācijas; ko nozīmē KSA modes biznesā?
Seminārā klātesošos uzrunās: Marī Bazēna, eksporta menedžere uzņēmumā "Group Carlin International" (Francija); Annika Vītola, starptautiskā modes pārdošanas direktore modes pārdošanas un mārketinga aģentūrā "VALD Agency" (Dānija), prof. Klaudija Arende, AMD Modes un dizaina akadēmija (Vācija); Magdalena Pļonka, Starptautiskā Apģērbu un modes dizaina skola MSKPU (Polija), kā arī Džovanni Otonello, Eiropas Dizaina institūts (Itālija)
Semināra ietvaros notiks paneļdiskusija par aktuālu tēmu, proti, kādam būtu jābūt dizainera produktam, lai iepircējs gribētu to iekļaut sava piedāvājuma sastāvā. Paneļdiskusijā piedalīsies:
Margarēta van den Bosa, "H&M" radošā konsultante un ilggadējā galvenā dizainere (Zviedrija),
Emanuēla Bresone, "ESMOD Paris" pārstāve (Francija), Elena Strahova, Baltijas Modes federācijas prezidente (Latvija), Annika Vītola, starptautiskā modes pārdošanas direktore modes pārdošanas un mārketinga aģentūrā "VALD Agency" (Dānija).
Piesakies jaunumiem e-pastā!