Blogs

Tikai 13% aptaujāto atzīst, ka komandējumu uztver kā motivāciju

Gandrīz puse jeb 40% aptaujāto respondentu, kuri regulāri dodas komandējumos, atzīst, ka visbiežāk lietišķajos braucienos dodas ar mērķi paaugstināt profesionālo kvalifikāciju un gūt jaunu darbam nepieciešamu pieredzi. Tikai 13% atzīst, ka komandējumu uztver kā motivāciju, vai darba devēja balvu par darbu, liecina "Latvia Tours" organizētā aptauja par biznesu braucienu tendencēm.

Nepilna trešdaļa jeb 26% kā biznesa brauciena mērķi norāda nepieciešamību apmeklēt konferenci vai izstādi, 20% - nepieciešamību tikties ar potenciālajiem klientiem vai partneriem, bet 6% - nepieciešamību klātienē tikties ar uzņēmuma vadību vai akcionāriem.

Puse aptaujāto respondentu atzīst, ka emocionāli komandējumu tomēr uztver kā iespēju apvienot darbu ar atpūtu un redzēt ko jaunu, bet 13% domā, ka darba brauciens tomēr būtu jānovērtē kā darba devēja balva darbiniekam un motivācijas instruments. Savukārt 37% norāda, ka komandējums ir tikai darba rutīnas sastāvdaļa.

Vaicāti par iespējām, biznesa komandējumu apvienot ar kādu atpūtas pasākumu, piemēram, kāda koncerta vai mākslas izstādes apmeklējumu, vairums respondentu - 75% - norāda, ka to vēlētos. 35% tas reizumis izdodas, 13% vienmēr derīgo apvieno ar patīkamo, kamēr 39% atzīst, ka neraugoties uz vēlmi, visbiežāk šādas iespējas nerodas. Citi 13% kategoriski uzskata, ka darba braucienu savienot ar atpūtu nav iespējams.

Vairāk par šo lasi šeit.

Piesakies jaunumiem e-pastā!

<  Atpakaļ

Uzzini pirmais

Piesakieties jaunumu saņemšanai e-pastā:

www.enjoyrecruitment.lv izmanto sīkdatnes (cookies), kas saglabā informāciju par Tavu mājaslapas apmeklējumu. Dati ir anonīmi, tie palīdz mums uzlabot mājaslapas un sniegto pakalpojumu kvalitāti. Sīkāk par Sīkdatnēm un Privātuma Politiku