Nepilna trešdaļa jeb 26% kā biznesa brauciena mērķi norāda nepieciešamību apmeklēt konferenci vai izstādi, 20% - nepieciešamību tikties ar potenciālajiem klientiem vai partneriem, bet 6% - nepieciešamību klātienē tikties ar uzņēmuma vadību vai akcionāriem.
Puse aptaujāto respondentu atzīst, ka emocionāli komandējumu tomēr uztver kā iespēju apvienot darbu ar atpūtu un redzēt ko jaunu, bet 13% domā, ka darba brauciens tomēr būtu jānovērtē kā darba devēja balva darbiniekam un motivācijas instruments. Savukārt 37% norāda, ka komandējums ir tikai darba rutīnas sastāvdaļa.
Vaicāti par iespējām, biznesa komandējumu apvienot ar kādu atpūtas pasākumu, piemēram, kāda koncerta vai mākslas izstādes apmeklējumu, vairums respondentu - 75% - norāda, ka to vēlētos. 35% tas reizumis izdodas, 13% vienmēr derīgo apvieno ar patīkamo, kamēr 39% atzīst, ka neraugoties uz vēlmi, visbiežāk šādas iespējas nerodas. Citi 13% kategoriski uzskata, ka darba braucienu savienot ar atpūtu nav iespējams.
Vairāk par šo lasi šeit.
Piesakies jaunumiem e-pastā!