Tātad, kādi ir šie jautājumi?
Svarīgi vienmēr pajautāt – Ja Tu būtu mana vietā, par ko Tu pašlaik visvairāk raizētos? Nav tā, ka ir kāda pareizā atbilde uz šo jautājumu, taču šāds jautājums parādīs, vai potenciālais darbinieks pārzina industriju, uzņēmumu kopumā. Respektīvi, ja tiek meklēts kāds cilvēks mārketinga nodaļā, tad vēlams, lai kandidāts ne tikai pārzinātu savu „lauciņu”, bet arī citus, interesētos par tiem, būtu lietas kursā par apkārt notiekošo jeb domā par visu lielo kopumu.
Ja Tu būtu manā vietā, ko Tu izmainītu?
Arī šai atbildei nav pareizās formulas, taču ar šo jautājumu uzzināsi, vai kanditāts ir pietiekoši pārliecināts par sevi, zinošs, lai atbildētu uz šo jautājumu. Jo svarīgi, lai darbiniekiem nebūtu bail atklāt savu viedokli, ja tas atšķiras no priekšnieka viedokļa. Tikai tādā vidē, kur visi strādājošie ir atklāti viens pret otru, rodas dažādi vērtīgi produkti.
Pajautā arī jautājumu, kas saistīts ar pašu uzņēmumu, piemēram, ja tas ir kāds uzņēmums, kas nodarbojas ar aplikāciju izveidi, pajautā – Kuru no aplikācijām pats kandidāts visaugstāk novērtē, kāpēc? Šāda veida jautājums parādīs, cik daudz kandidāts ir gatavojies, kā arī, cik entuziastiski viņš ir noskaņots pret pašu uzņēmumu. Tas ir svarīgi, lai potenciālais darbinieks ticētu pašam produktam, kā arī zinātu kaut nedaudz par visiem produktiem. Tas ir noderīgi arī brīžos, kad tiek meklētas jaunas idejas, kad darbinieki izsaka savas idejas, kuras varētu īstenot.
Tāpēc, dodoties uz interviju nenāk par ļaunu no kandidāta sagaidīt, ka viņš nedaudz „piemirst” par darba titulu, bet gan nāk ar vīziju par visu uzņēmumu, industriju kopumā.
Avots: http://www.nytimes.com/2015/09/06/business/kathleen-finch-get-better-ideas-with-a-pile-on-meeting.html?_r=1